خدمات پشتیبانی کندو سافت

کندو سافت مبتکر گارانتی خدمات پشتیبانی نرم افزار در سراسر کشور می باشد.


چه محصولاتی تحت پوشش گارانتی خدمات پشتیبانی کندو سافت می باشند؟

کلیه محصولات نرم افزاری که با لیبل کندو سافت به همراه کارت گارانتی خدمات پشتیبانی کندو سافت ارائه می شوند فارق از اینکه تولید کننده آن چه شرکتی باشد تحت پوشش گارانتی کندو سافت می باشند.


برای شروع کار با کندو سافت چه اقدامی باید انجام شود؟

کافیست گارانتی خود را در سایت کندو سافت ثبت کنید.


اگر دیسک و محتویات بسته نرم افزاری هنگام تحویل دچار مشکل باشند خدمات کندو سافت به چه صورت است؟

تا 72 ساعت پس از تحویل بسته نرم افزاری چنانچه در محتویات بسته نرم افزاری خریداری شده مشکلی مشاهده کردید لازم نیست با فروشنده تماس بگیرید کافیست در سامانه ارسال تیکت یا از طریق تماس تلفنی موضوع و آدرس خود را را به اطلاع کندو سافت برسانید.

آیا اگر در آینده مشکلی در محتویات و دیسک های موجود در بسته مشکلی ایجاد شد مشمول گارانتی خدمات پشتیبانی می شود؟

بله فقط لازم است هزینه دیسک و در صورت نیاز به ارسال هزینه ارسال را بپردازید

اگر شرکت تولید کننده خدمات پشتیبانی نرم افزار خود را ارائه نکرد کندو سافت چه اقدامی انجام می دهد؟

کندو سافت در مدت گارانتی ارائه خدمات پشتیبانی به شما را تضمین می کند.

اگر کیفیت نرم افزار خریداری شده راضی کننده نبود آیا کندو سافت اقدامی انجام می دهد؟

کندو سافت تلاش می کند تا از محصولات با کیفیت پشتیبانی کند ، شما  ظرف یک هفته از زمان تحویل فرصت دارید تا بسته نرم افزاری خود را بعلت کیفیت پایین عودت دهید.

اگر در تهران حضور نداشته باشیم چگونه از کندو سافت خدمات بگیریم؟

دریافت خدمات کندو سافت که نیاز به تحویل در دفتر کندو سافت دارند از طریق پست هم مقدور می باشد.

آیا کندو سافت برای ارائه خدمات خود وجه اضافی دریافت می کند؟

خیر کلیه خدمات کندو سافت رایگان می باشد.